Premium Gold 2.0 Számlacsomag - Premium Banking
Útkövető
Tartalom megjelenítő
Premium Gold 2.0 Számlacsomag

Számlavezetési szolgáltatás - Premium Gold 2.0 számlacsomagba gyűjtöttük a lakossági számlacsomagok legnépszerűbb elemeit, és különböző szolgáltatásokat kedvezményesen kínálunk.
Miért érdemes?
A Premium Gold 2.0 Számlacsomag díjmentességének feltétele a következők közül legalább az egyik teljesítése1:
- legalább 8 millió forint összegű megtakarítás, vagy
- legalább 400 ezer forint havonta beérkező jövedelem
A Premium Gold 2.0 számlacsomag a következő kedvezményes szolgáltatásokat kínálja Önnek:
Számlavezetési díj | 0 Ft/hó |
Kedvezményes forint készpénzfelvétel belföldön Raiffeisen automatából | 4 db:0 Ft |
Átutalás belföldön forintban Raiffeisen Direktneten keresztül | 0 Ft |
Beszedés - Közüzemi díjak beszedése | 0 Ft |
Betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön | 0 Ft |
Betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás külföldön | 0 Ft |
Betétikártya-szolgáltatás -Premium Start OKOSkártya az első évben | 0 Ft* |
OKOSkártyához köthető utazási biztosítás az első évben | 0 Ft |
Amennyiben Ön a számlájához kapcsolódóan ingyenes készpénzfelvételre vonatkozó nyilatkozatot tesz, 150 ezer Ft erejéig 2 db készpénzfelvételt belföldön forintban bármely ATM-ből díjmentesen végezhet.
* A második évtől nem kerül felszámításra az aktuális éves díj, ha az Ügyfél a díjterhelést megelőző év során legalább 500 000 Ft összegben hajt végre vásárlási tranzakciókat a bankszámlához/hitelkártya számlához tartozó fő- és társkártyákkal. Egyéb esetben a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Listában a dombornyomott Start OKOSkártyára megállapított éves díj kerül terhelésre.
|
|
Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések
Kik nyithatnak online számlát?
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
- Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
- Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
- Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?
Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.
- Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
- iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
- Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
- Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
- Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
- Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
- Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
- Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
- Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
- Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
- Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
- Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
- A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?
Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.
Mikortól tudom használni a számlát?
Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.
Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?
A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)
Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?
A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.
A Premium Banking szolgáltatás igénybe vételének feltételei, a Raiffeisen Premium Gold 2.0 Számlacsomag kondíciói elérhetőek a hatályos Premium Banking Kondíciós Listában, valamint a Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások Kondíciós Listában, a www.raiffeisen.hu internetes oldalon vagy bankfiókjainkban.
A Premium bankkártyák működésére vonatkozó részletes leírást és feltételrendszert a Raiffeisen Bankkártyák szórólapon, a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Listában a Bank honlapján vagy bankfiókjainkban találhat.
A bankszámla szerződés feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, és a bankszámlára vonatkozó egyedi szerződés tartalmazza.
EBKM: 0.01%
1Számlavezetési díj a Premium Gold 2.0 Számlacsomagra vonatkozó feltételek nem teljesítése esetén: 13.845 Ft/hó