Tartalom megjelenítő

Telefonos banki szolgáltatás - Raiffeisen Direkt

Gyors és kényelmes ügyintézés telefonon

A telefonos ügyintézést Önnek ajánljuk, amikor

  • nincs internet közelben és bankfiókba sem tud bemenni
  • sürgősen át kell utalnia,
  • állandó átutalási megbízást szeretne adni.

Azért érdemes a telefonos banki szolgáltatást hívnia, mert

  • telefonon keresztül bárhonnan elérhető,
  • kényelmesen és gyorsan el tudja intézni banki ügyeit,
  • belföldről ingyen hívható +36 80 488 588-as számon

023. november 1-től az ügyfélszolgálat munkanapokon reggel 6 és este 22 óra között hívható. Befektetéssel kapcsolatos ügyintézés továbbá új hiteligényléssel kapcsolatos tájékoztatás munkanapokon reggel 8 és este 20 óra között érhető el.

Mindenkinek elérhető, nem ügyfél-azonosításhoz kötött szolgáltatások:

  • általános banki információk,
  • termékismertetők és kondíciók,
  • valuta- és devizaárfolyamok,
  • teljes körű információk lakossági hiteltermékekről,
  • kötelezettség nélküli előzetes hitelbírálat.
  • Ügyfeleinknek elérhető és azonosításhoz kötött szolgáltatások:
    • számlainformációk lekérdezése (egyenleg, forgalom),
    • eseti forint- és deviza-átutalási megbízások megadása,
    • betétlekötés és módosítás,
    • csoportos beszedési megbízás megadása,
    • állandó átutalási megbízások megadása,
    • bankkártya szolgáltatások,
    • bankkártya letiltás,
    • Direkt PIN kód megváltoztatása,
    • címváltozás bejelentése,
    • reklamációk kezelése.

Munkanapokon este 22 és hajnali 6 óra között, valamint a munkaszüneti napokon az alábbi szűkített szolgáltatással vehető igénybe az ügyfélszolgálat:

  • Letiltások (pl. Bankkártya, Direktnet hozzáférés)
  • Bankkártya aktiválása/feloldása
  • Bankkártya limitek módosítása
  • Aktuális számlaegyenleg lekérdezése
  • Személyes adatok megadása/módosítása
  • Betétfeltörés, -lejáratás
  • Eseti forint átutalás
  • Állandó összegű átutalási megbízás
  • Biztosítás igénylése
  • Panasz bejelentése
  • Tájékoztatás Raiffeisen bankautomatákról

Igényeljen Direkt hozzáférést, hogy bármelyik pillanatban telefonon keresztül intézhesse pénzügyeit!

  • A telefonos menürendszert TONE üzemmódú telefonkészülékről tudja használni.
  • Az ügyintézéshez készítse elő a Direkt Azonosítóját, valamint PIN kódját.
  • Bankkártya elvesztése esetén is hívja a Raiffeisen Direktet!

Amennyiben Önnek van Raiffeisen számlavezetési szolgáltatása

 

Igényeljen Direkt szolgáltatást gyorsan és egyszerűen VideoBankon keresztül!

VIDEOBANKON INTÉZEM

  1. Bármelyik bankfiókban igényelhet Direkt hozzáférést.
  2. A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot.

Időpontfoglalás bankfiókba

  3. Egyszer használatos aktiváló kódot küldünk SMS-ben az Ön által megadott mobiltelefonszámra.
  4. Hívja fel a Raiffeisen Direktet, majd a megfelelő menüpontban kérjük, adja meg 8 számjegyű Direkt Azonosító számát és az SMS-ben kapott aktiváló kódot.

Ha Önnek még nincs Raiffeisen számlavezetési szolgáltatása

  1. Számlavezetési szolgáltatás igényléséhez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi bankfiókot
  2. A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  3. A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány
  • lakcímkártya
  4. A számlanyitással egyidőben Raiffeisen Direkt hozzáférést is igényelhet.
  5. Egyszer használatos aktiváló kódot küldünk SMS-ben az Ön által megadott mobiltelefonszámra.
  6. Hívja fel a Raiffeisen Direktet, majd a megfelelő menüpontban kérjük, adja meg 8 számjegyű Direkt Azonosító számát és az SMS-ben kapott aktiváló kódot.