Útkövető

Tartalom megjelenítő

Premium Banking számla

Premium Banking számla

Lakossági forint számlavezetés Betétikártya-szolgáltatás 
Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás

A Premium Banking számlát Neked ajánljuk, ha pénzügyeidet szeretnéd könnyedén és önállóan intézni, akár myRaiffeisen mobilapplikációnkkal. Nem csak a mindennapos bankolásra nyílik lehetőséged, de a számodra legmegfelelőbb befektetéseket is kiválaszthatod otthonról. Kérdés esetén szakértő csapatunk áll rendelkezésedre RaiConnect videóhíváson keresztül 08:00-16:00-ig, vagy a +36 80 488 488-as Premium Banking telefonszámon.
Amennyiben személyesen bankolnál, tanácsadóink időpontfoglalás nélkül soron kívül vagy időpontfoglalással kiszolgálnak. 

Miért éri meg Premium Banking számlát nyitni?
 

  Széles befektetési termékpalettából választhatsz, így gyarapíthatod meglévő vagyonodat vagy indíthatsz akár Rendszeres Befektetési Programot.

 Lehetőséged nyílik exkluzív bankkártyáink közül választani (Mastercard Gold és Platina)

 Havonta 2-2 alkalommal vehetsz fel készpénzt ingyen bármely belföldi és EGT tagállambeli külföldi ATM-ből

 A feltételek teljesítése esetén díjmentes számlavezetés1 és akár 0 Ft-ra csökkentheted az utalási2-és kártyadíjakat3.

Bankolj digitálisan!

  • Videobankolj a RaiConnecten, ahol Premium ügyfelekre dedikált csapatunk várja a hívásodat
  • Utalj könnyedén és tartsd számon költéseidet a myRaiffeisen mobilapplikációval
  • Fizess egyetlen érintéssel mobiloddal RaiPay vagy Apple Pay appon keresztül
  • Részesedj hazai és nemzetközi részvénypiacok hozamaiból akár otthonod kényelméből a Raiffeisen Online Broker szolgáltatással

Hogyan lehetsz Premium Banking ügyfél?

Ha elmúltál 18 éves, és havonta, egy összegben legalább 400 000 Ft érkezik a számládra4, megnyithatod online egy szelfivel, videós azonosítással vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban.

 

Szelfis számlanyitás 

myRaiffeisen mobilapplikációval
0-24 órában elérhető

Válaszd a szelfis számlanyitást, ha: 

  • új típusú 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal vagy útlevéllel rendelkezelk,
  • NFC képes mobiltelefonod van,
  • az alábbi számláink közül választanál: Premium Banking, Premium Banking Plus

A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások esetén a bankszámla egy 1 órán belül megnyílik, ezen időszakon kívül indítottak pedig a következő munkanap 9:00 óráig.

Hasznos tudnivalók

Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mikortól tudom használni a számlát?

A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.

Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

 

Online számlanyitás VideóBankáros azonosítással 

Nyisson bankszámlát otthona kényelméből online! 
VideóBankárunk segít az azonosításban. 

  • Munkanapokon 8.00-20.00 óra között

  • Mobilról, tabletről, számítógépről is

  • Összes számlánk elérhető

Megnyitom online

            

Hasznos tudnivalók

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljen
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a „Videós azonosítás” gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a „Videós azonosítás” gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott „Videós azonosítás” gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumait is ide fognak érkezni.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

 

 

Személyes számlanyitás bankfiókban

Segítünk a számlaválasztásban
Munkatársunk visszahív és segít a választásban! Kérj időpontot bankfiókunkba, így várakozás nélkül nyithatsz számlát.

 

A Premium Banking szolgáltatás igénybe vételének feltételei, a Premium Banking számla  kondíciói elérhetőek a hatályos Premium Banking Kondíciós Listában, valamint a további vonatkozó Kondíciós Listákban (pl. Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások Kondíciós Lista)  a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben a www.raiffeisen.hu internetes oldalon vagy bankfiókjainkban.
A Premium bankkártyák működésére vonatkozó részletes leírást és feltételrendszert, a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Listában a Bank honlapján vagy bankfiókjainkban találhat.

EBKM: 0.01%

 

A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított.

A bankszámla a Raiffeisen Online Lakossági Számlanyitás Platformon és myRaiffeisen mobilapplikációban új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával, értékpapírszámlával vagy hiteltermékekkel.

Űrlap