Szakértőinket
videón is eléred
Egy kattintással a
RaiConnect videócsatornán időpont nélkül
Egy kattintással a
RaiConnect videócsatornán időpont nélkül
bankfiókjainkban befektetési specialistáink támogatnak pénzügyi döntéseid meghozatalában
Osztrák bankcsoport alapjaiból és certifikátjaiból is választhatsz
Milyen előnyöket nyújt még a Premium Banking számla?
1 A díjmentesség a feltételek teljesítése esetén érhető el. Feltétel nem teljesülése esetén a számlavezetés akciós díja 2026.0630-ig: 15.000 Ft/hó, a nem akciós díj 15.555 Ft/hó
2 Az adott naptári hónapban tranzakciószámtól és összegtől függetlenül a bankon belüli és bankon kívüli átutalások együttesen 1 millió forint összértékig díjmentesek online csatornáinkon. Az 1 millió forint összértéket meghaladó átutalás 1 millió forint feletti összegrészének díja, illetve minden efeletti további átutalás díja 50.000 Ft feletti összegrészre 0,45%, max. 20.000 Ft.
3 A VISA Classic éves kártyadíj első évben 0 Ft, második évtől is díjmentes, amennyiben az Ügyfél az éves díjterhelést megelőző 12 hónap során összesen legalább 1.500.000 Ft összegben hajt végre vásárlási tranzakciókat. A feltétel nem teljesítés esetén az éves díj 10.000 Ft
Hogyan lehetsz Premium Banking ügyfél?
Lakossági forint számlavezetés betéti kártya szolgáltatással, Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás, Betéti kártyával történő vásárlás belföldön, külföldön
Igénybevételi feltételek:
A számla igénybevételének feltétele, hogy az Ügyfél bankszámlájára havonta (i) bankon kívülről vagy (ii) bankon belülről jogi személytől, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezettől, vagy egyéni vállalkozótól egyösszegben minimum a mindenkor érvényes havi bruttó minimálbér (a teljes munkaidőben foglalkoztatott munkavállaló részére megállapított alapbér kötelező legkisebb összege a teljes munkaidő teljesítése esetén) kétszeresének megfelelő forint vagy azzal azonos összegű deviza jóváírás érkezzen a Bank által jegyzett devizában (ez 2024.02.01. napján 533.600 Ft, 2025.01.01-től 581.600 Ft), feltéve, hogy a jóváírás összege nem éri el a mindenkori Premium Banking Plus számlára meghatározott minimum havi jóváírási összeget. A Bank nem tekinti jóváírásnak a feltétel teljesítése szempontjából a saját számlák közötti átvezetést.
Feltétel vizsgálat:
A Bank az adott hónap vonatkozásában (tárgyhónap) a hónap utolsó munkanapján vizsgálja a fenti feltételek teljesülését. A Bank az adott hónap vonatkozásában (tárgyhónap) a fenti jóváírási feltétel teljesülését a tárgyhónapot megelőző hónap 20. napjától a tárgyhónap 19. napjáig vizsgálja. Bank a bankszámla díjcsomag beállítása hónapjában és az azt követő hónapban a bankszámla díjcsomag igénybevételi feltételeinek teljesítését nem vizsgálja (türelmi idő), arra először az ezt követő hónap utolsó munkanapján kerül sor. A deviza jóváírások forint pénznemben kifejezett egyenértékét a Bank az ellenőrzés napján magánszemélyekre érvényes Raiffeisen banki deviza középárfolyam figyelembevételével állapítja meg.
Számlavezetési díj terhelése: A türelmi időt követően a feltétel nemteljesítése esetén a Bank havi számlavezetési díj terhelésére jogosult, mely a tárgyhónapot követő hónap 3. munkanapján esedékes.
Akció: Bank 2024.02.01-től 2026.12.31-ig nem terhel havi számlavezetési díjat, és a Premium Banking számla igénybevételi feltételeit az akció időtartama alatt teljesítettnek tekinti, ha a számlán a fentiek szerinti jóváírás összege havonta eléri legalább a 400.000 Ft, vagy azzal azonos deviza összeget.
A Bank a Nemzetgazdasági Minisztérium által az infláció letörésére javasolt intézkedésekre tekintettel döntött úgy, hogy 2025. május 1-től 2026. június 30-ig egyes díjakból akciós jelleggel kedvezményt biztosít. Az e körbe tartozó, kedvezményes díjak a vonatkozó Kondíciós Listákban kerülnek megjelölésre.
A Bank fenntartja a jogot, hogy amennyiben az akciók meghirdetésekor fennálló körülményekben – különösen a Bankra irányadó jogszabályi, szabályozói környezetben – olyan előre nem látható lényeges és hátrányos változás következne be a jövőben, amely miatt ezen akciós díjak változatlan feltételek mellett történő fenntartása a Banktól nem várható el, akkor a Bank jogosult az akciókat módosítani vagy megszüntetni, az érintett ügyfelek két hónapos előzetes értesítése mellett.
1 Akciósan 2026. 12. 31-ig a Premium Banking feltétel teljesítéséhez havi legalább 400.000 Ft egyösszegű jóváírás szükséges a számlára. A nem akciós feltételeket a hatályos Kondíciós Lista tartalmazza, amely Premium Banking számla esetén legalább a mindenkori minimálbér kétszeresével megegyező havi jóváírás.
Számlanyitás
Válassz a lehetőségek közül
Töltsd le a myRaiffeisen mobilapplikációt és nyiss prémium számlát szelfivel
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni, akik érvényes, 2016 után Magyarországon kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Ha van már Raiffeisen számlád, úgy új számlanyitási igényeddel keresd fel bankfiókjaink valamelyikét.
Az igénylés elindításához: NFC képes személyazonosító igazolvány, NFC képes mobiltelefon
Honnan tudom, hogy személyigazolványom NFC képes?
A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmány rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.
Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes?
A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban. Az appos számlanyitás során ellenőrizzük, így, ha elkezded, meg fogod tudni.
Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?
Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az eredeti okmányt helyezd egy síkfelületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi. Amennyiben személyi igazolványod fizikailag sérült (repedt, törött) nem tudod használni az azonosítási folyamatban.
Mit tegyek, hogy az NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?
Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi a beolvasás elejét és végét.
Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás a szelfimet?
Kérjük, figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába. Tartsd szemmagasságban a készülékedet, hogy a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.
Mit tegyek, ha elakadtam, hogyan tovább?
Újrakezdheted. Ha azután akadsz el, miután már megadtad és visszaigazoltad elérhetőségi adataidat, akkor várd meg visszahívásunk. 24 órán belül felhívunk, és segítünk a számlanyitás folytatásában.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézd meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztrálj újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétled meg a regisztrációt, akkor 24 órán belül felhívunk.
![]() |
A számla az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított. Lakossági számlavezetés betéti kártya szolgáltatással, Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás, Betéti kártyával történő vásárlás belföldön, külföldön |
Számlanyitási promóció:
Aktív és Premium Banking, Premium Banking Plus bankszámlákra:
A 10 %, de maximum 50 000 Ft vásárlás visszatérítés: új ügyfelek által visszavonásig, de legkésőbb 2025.12.23-ig (VideoBankon 2025.12.23-án 19:00 óráig) nyitott Promóciós bankszámlákra, a számlanyitás hónapját követő negyedik hónap utolsó napjáig minden hónapban (kivéve a türelmi időszak) a díjmentes számlavezetés valamely feltételének teljesülése, reklámcélú megkereséshez hozzájárulás e-mail és egyéb elektronikus csatornákra, Hűségprogram belépés és 1 éves hűség vállalása esetén, a Promóciós bankszámlához kapcsolódó betéti kártyával vagy a Banknál kibocsátott hitelkártyával a Promóciós bankszámla nyitás hónapját követő negyedik hónap utolsó naptári napjáig végrehajtott vásárlások után jár.
Raiffeisen pénzügyi partner pontokon kezdeményezett számlanyitásokra a vásárlás visszatérítésre vonatkozó ajánlat nem vehető igénybe.
18. életévét be nem töltött ügyfél csak bankfiókban személyesen kezdeményezhet számlanyitást a törvényes képviselővel.
Új ügyfélnek minősül, aki a számlanyitást megelőző hat hónapban nem rendelkezett Raiffeisen Lakossági, Premium Banking vagy Private Banking bankszámlával, függetlenül annak devizanemétől. A vásárlás visszatérítés összegét vissza kell fizetni, ha a bankszámla hűségidőn belül megszűnik.
A promóciós számlák meghatározása, a hirdetett akció, valamint a bankszámlák és bankkártyák további feltételei megtalálhatóak a Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások; a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya; valamint a Premium Banking Kondíciós Listákban, a Hűségprogram Általános Szerződési Feltételeiben, a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben.
A bankszámla és bankkártyák további feltételei megtalálhatóak a Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások, a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya, valamint a Premium Banking Kondíciós Listákban; a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben.
Töltsd le a myRaiffeisen appot, nyiss számlát akár pár perc alatt, és bankolj szabadon
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezel a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresd fel bankfiókjaink valamelyikét.
Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?
Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon
Okmány fotózás során mire figyeljek?
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézd meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztrálj újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétled meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívnak.
Mikor kezdjem a videóazonosítást?
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?
Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szükséged, kérjük fordulj kollégáinkhoz mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.
Válaszd a szelfis számlanyitást myRaiffeisen mobilapplikációval, ha:
Töltsd le a myRaiffeisen mobilalkalmazást és nyiss szelfivel számlát!
Amennyiben a feltételek adottak, akár pár percen belül megnyílhat a számla. Egyéb esetekben, amikor további feldolgozási lépések szükségesek, munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül, ezen időszakon kívül indítottak pedig a következő munkanap 9:00 óráig teljesülnek.
A sikeres számlanyitásról a megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást, amely tartalmazza a myRaiffeisen mobilapplikáció aktiválásához szükséges információkat. A számlát a mobilapplikáció aktiválása után azonnal használhatod. Ezen kívül az e-mailben megtalálod a myRaiffeisen portál elérhetőségét is, ahonnan elérhetőek a számlanyitással kapcsolatos szerződéses dokumentumok.
A sikeres számlanyitásról küldött tájékoztató email csatolmányának (.zip file) mellékletében (Direkt Azonosító pdf).
A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnod nyolc számjegyű Direkt Azonosítód és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.
prémium termékek
Prémium tanácsadás, akár a myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül
Tőzsdézz kényelmesen, kereskedj részvényekkel és kövesd az árfolyamokat
Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben,
látogass el a KiberPajzs honlapra
A Premium Banking szolgáltatás igénybevételének feltételei, a Premium Banking számlák kondíciói, a jóváírás, a hirdetett akció, valamint a hirdetett számlák és bankkártyák további feltételei elérhetőek a hatályos Premium Banking Kondíciós Listában, valamint a további vonatkozó Kondíciós Listákban (pl. Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások, Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Listák), a Hűségprogram Általános Szerződési Feltételeiben, a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben, a www.raiffeisen.hu internetes oldalon vagy bankfiókjainkban.
A Premium bankkártyák működésére vonatkozó részletes leírást és feltételrendszert, a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Listában a Bank honlapján vagy bankfiókjainkban találhatsz.
A Raiffeisen Bank International tagjaként a 130 éve jelen lévő anyavállalat értékeit képviseljük, megteremtve
a biztonságot és stabilitást
EMEA Finance "Europe Banking Awards 2023” nemzetközi pályázatán a „Legjobb magyarországi bank” díj.
Folyamatos innováción alapuló elveinkkel és magasan szakképzett kollégáinkkal biztosítjuk ügyfeleinknek
pénzügyi szolgáltatásainkat